Verslag van de vergadering van 14 november 2016.

 

1 afmelding, 1 ziektegeval en 1 zonder afmelding.

 

De voorzitter opent de vergadering en heet iedereen welkom.

De zaal voor het lente-toernooi moet besproken worden. De datum wordt 22 maart 2017. Er zal nu een bedrag betaald moeten worden van €35,--  voor het inschrijven. Eind december gaan de uitnodigingen weg.

Er zal een nieuwe penningmeester benoemd moeten worden i.v.m met de ziekte van Jan K.

De heer Jan G. is benaderd en hij heeft het aangenomen.

Hartelijk welkom Jan.

Er moet opgelet worden dat door iedereen het witte balletje voor de witte lijn losgelaten wordt, met het opgooien. Het gebeurt nog te vaak dat het witte balletje over de lijn gegooid wordt. iedereen die in het bestuur zit, heeft de spelregels ontvangen. Hang deze op.

Er kwam een vraag om de uitslag van Dalfsen op de site te zetten, en ook de foto’s die in Dalfsen zijn gemaakt, maar die heb ik helaas niet kunnen vinden.

De volgende vergadering wordt gehouden op 12 december. Deze wordt gehouden bij Margo. Dan wordt ook de loting gehouden voor de volgende ronde van de AKF-beker.

 

##########

 

Verslag van de vergadering van 2 mei 2016.

 

Afwezig 2 personen met melding.

De voorzitter opent de vergadering.

Er is besloten om minimaal met 5 personen te spelen. Lukt dit niet dan moet men de wedstrijd verzetten of eventueel een speler van de tegenpartij vragen.

Er is gesproken over de standen hiervan, maar omdat dit niet meer van belang is, door niet meer met minder dan vijf spelers te spelen, maken wij hier geen notitie van.

Men moet ook de bal voor de eerste witte lijn loslaten en niet over de lijn.

We gaan het bedrag voor het inschrijven van het lente-toernooi verhogen naar 35 Euro.

Loting voor de AKF-wedstrijden op 12 en 13 september 2016 zijn:

Veurbrook – Wigwam

DC 1                 --   T.B.H.

DC 2                 --   R.S.V.

De wedstrijd van DC 1 – T.B.H. draaien we om i.v.m.  twee wedstrijden spelen in het Dienstencntrm. en dat dan te lang duurt.

De competitie begint op 19 en 20 september

Dalfsen is op 18 oktober

De volgende vergadering is op 7 november 2016.

De voorzitter eindigt de vergadering en wenst iedereen een prettige vakantie en gezond weer terug.

###############

 

Jaarverslag 26 april 2016.

 

We hebben 6 keer vergaderd

De  naam van het Veurbook is niet veranderd. Het gebouw wel, deze heet nu de Driehoek.

Er kwam bericht dat de Wigwam niet meer in de competitie wilden spelen. We vonden dit erg jammer, maar we konden het ons wel voorstellen. We wensten ze veel koersbalplezier met elkaar. Ze wilden wel het jaar afsluiten tot na het Lente-Toernooi.

Het Dienstencntrm speelt weer met 2 teams. Dat was ook wel weer fijn spelen met nog een team erbij.

We hebben een nieuwe voorzitter en ze heet Margo Loopik en dat gaat allemaal prima. Maar nu moeten we weer een nieuwe voorzitter kiezen.

Het Lente-Toernooi 23 Maart 2016 was weer een fijn Evenement. Er waren 12 teams en er was een Koersbalclub die zich met 2 teams had aangemeld en de volgende dag weer heeft afgezegd i.v.m mensen die op die dag moesten zingen voor Pasen.

We hadden besloten om 35 Euro per team te vragen, maar we hebben toch 30 euro gevraagd om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken.

De 1e prijs is gegaan naar Laot ma Roll’n uit Hulsen.

De 2e prijs is gegaan naar de Wigwam.

De 3e prijs is gegaan naar R.S.V.

De mensen die geholpen hebben wil ik hierbij ook hartelijk bedanken.

Ook mensen van het Almeloos Weekblad waren aanwezig en er is ook nog gefilmd. Dit was te zien op AAVisie. Dit is een zender van Almelo.

De Competitie is gewonnen door R.S.V.

De AKF-Beker is gewonnen door T.B.H.

Ook deze middag was een geslaagde middag.

De Koppelwedstrijd werd gewonnen door Jannie en Date Loonstra.

De Onderlinge Wedstrijd is ook gespeeld in de Driehoek en is gewonnen door het Dienstencntrm 1.

Er is gecommuniceerd over het spelen met 4 personen, omdat het maar tijdelijk was en de competitie bijna ten einde was.

In een vergadering vorig jaar is er overlegd dat het minimum 5 personen is.

Er is toen geweigerd om tegen 4 personen te spelen.

We hebben het aan de teamleider overgelaten of ze wilden spelen of niet.

Die teams die niet wilden spelen kregen de standen van 1-1 en de scorepunten van 9-9.

Hierna hebben we in een vergadering overlegd dat het spelen van 4 personen niet te doen is. Als het tijdelijk is probeer dan de wedstrijd in te halen  of vraag bij je tegenpartij of er iemand wil spelen. Mocht dit niet het geval zijn, stop dan de  competitie.

Hoera, de Wigwam heeft toch besloten om te blijven spelen in de Competitie. We hoeven nu ook geen nieuwe voorzitter te kiezen. Applaus.

We hopen dat jullie al met al een goed seizoen hebben gehad en het volgend seizoen iedereen gezond en wel weer terugzien.

Hartelijke dank.

############

 

Verslag vergadering 22 februari 2016.

 

De secretaris opent de vergadering, i.v.m. ziekte van de voorzitter.

Er zijn inschrijvingen van 12 Teams binnen voor het Lente-Toernooi.

Eninver moet bevestigen en de muntjes worden besteld voor de koffie.

Er moeten 4 matten opgehaald worden. 2x Dc. en 1x VB dinsdagsmiddags om 16.00 uur.

Het Lente_Toernooi duurt 40 minuten langer dan gebruikelijk

Er moeten bekers gekocht worden en de wisselbeker moet bij DC opgehaald worden.

Klaas Eberhard bellen en de lijst van deelnemende teams doorsturen.

Lijst naar Jan Kruys sturen van deelnemende Teams voor de betalingen.

Enveloppen kopen.

Volgende vergadering 4 april 2016.

##############

 

Verslag Vergadering 14 december 2015.

 

Welkom voorzitter Margo.

Wigwam neemt afscheid omdat niemand het overneemt van Joke ten Bruggencate.

Margo wil graag een lijst van adressen van de Teamleiders.

Volgend seizoen een nieuwe voorzitter kiezen in de Jaarvergadering 26 april 2016.

Brieven de deur uit voor het Lente-Toernooi.

Klaas Eberhard vragen voor computerwerk Lente-Toernooi.

Inschrijving 30 Euro per Team.

Minimaal 12 Teams.

Loting voor de AKF-Beker. Eerste wedstrijd op 5 januari 2016.

R.S.V. – T.B.H.

VEURBROOK – WIGWAM

Opschrijven op de lijst wie moet spelen.

T.B.H. gaat naar de Goossenmaat om te spelen op maandagmiddag om 13.30 uur.

De Competitie begint weer op 12 januari 2016.

Er moeten nieuwe lijsten gemaakt worden voor de Competitie 2e helft.

Volgende vergadering 22 febr. 2016.

##################

 

Verslag vergadering 24-8-2015.

 

De voorzitter opent de vergadering en heet iedereen welkom.

Er wordt een loting gedaan voor de AKF-beker.

14 en 15 september.

DC2     -   Wigwam

DC1     -   R.S.V.

T.B.H.  -  Veurbrook.

Dienstencentrum heeft nu weer een tweede team.

Almelo’s weekblad schrijft een stuk over het koersballen.

Veurbrook houdt de eigen naam.

Margo wil een stuk schrijven op Facebook over koersballen.

Overleden in de laatste competitie.

Veurbrook:        Piet van de Woning.

                         Truus Schumer.

Dienstencntrm: Tonny Kroezen.

Zij werden herdacht.

De contributie voor de AKF 2015-2016 werden betaald door

T.B.H.

R.S.V.

Wigwam

Veurbrook

DC1 en DC2 werden betaald door Scoop.

Volgende vergadering is op 28 sept. 2015.

Daarna volgende vergadering is op 14 dec. 2015.

De voorzitter sluit de vergadering.

                                   #################################

 

 

VERSLAG VERGADERING 23 MAART 2015.

 

2 Mensen afwezig. 1 Niet afgemeld.

Voorzitter heet de aanwezigen welkom.

Het Lente-Toernooi is prima verlopen. Er waren een paar klachten, maar die heeft de secretaris opgelost. Verder had iedereen het naar zijn zin. Het Dienstencentrum heeft de wedstrijd gewonnen. Hartelijk gefeliciteerd.

Voor het Lente-Toernooi is alles betaald.

Op 7 April wordt er om de AKF-Beker gestreden door Dienstencentrum en Veurbrook. Aanvang 14.00 uur in het Veurbrook.

Bij de Competitie wordt er om 2 bekers gestreden door T.B.H. en R.S.V.

De Koppelwedstrijd wordt gestreden door Sander Korte en Jannie Loonstra,

                                                                     Diny Slot en Gerrie Bouma.

Op 14 April wordt de Onderlinge Wedstrijd gehouden door 5 teams in het Veurbrook.

Aanvang 13.00 uur.

Date maakt de indelingen en Jan Oude Breuil zorgt voor de hapjes.

Diny maakt de lijsten voor de wedstrijd.

Op 21 April wordt in het Dienstencentrum de Jaarvergadering gehouden.

Aanvang 14.00 uur. Iedereen is van harte welkom.

De volgende vergadering is op 28 April. Aanvang 10.30 uur.

                                          ##########

Verslag vergadering 23 februari 2015.

 

De voorzitter opent de vergadering en heet iedereen welkom.

De secretaris meldt dat er 15 zich aangemeld hebben voor het Lente-Toernooi.

Het is de bedoeling dat er een even aantal teams meedoet, daarom wordt er een reserveteam samengesteld. Hopelijk zijn er voldoende mensen over. Mocht het niet zo zijn dan wordt er met een team minder gespeeld en is er vaker een pauze.

De matten worden een dag van tevoren opgehaald door Date Loonstra.Ze worden naar Eninver gebracht en neergelegd. Inclusief de ballen.

Er was in de lijst van de Competitie een wedstrijd vergeten op te schrijven.

Dit wordt onderling veranderd, alleen Joke ten Bruggencate wil een nieuwe lijst. Ze heeft deze ontvangen.

Op 7 april worden de Finale Beker- en Koppelwedstrijden en de Competitiefinale  gehouden in het Veurbrook. Aanvang 14.00 uur.

Op 14 april houden we weer een Onderlinge Wedstrijd met 5 Teams. We zullen een kleine bijdrage moeten vragen i.v.m. weinig geld in kas. Jan Oude Breuil wil overleggen met Veurbrook en over de prijs onderhandelen. Eventueel worden daar de hapjes ook geregeld.

Aanvang is om 13.00 uur. Kom iets eerder dan kun je ook nog even ingooien.

Op 22 april wordt de Jaarvergadering gehouden in het Dienstencentrum De Riet.

Aanvang is om 14.00 uur. Iedereen wordt verzocht hierbij aanwezig te zijn.

De volgende vergadering is op 23 maart. Aanvang 10.30 uur.

Verslag van de vergadering van 25 augustus 2014.

De voorzitter opent de vergadering en heet iedereen welkom.

De competitielijst heeft een fout. Week 42 en week 43 moeten omgeruild worden. Dalfsen is in week 42. Verder zijn er geen klachten binnen gekomen over de competitielijst.

Dienstencentrum 2 doet voorlopig niet mee in verband met te weinig mensen.

De loting voor de AKF-beker luidt:

Dienstencentrum - T.B.H.

R.S.V.                  -  Veurbrook

Wigwam heeft vrij.

De contributie voor de A.K.F. is € 25,00.

Voor het lente-toernooi op woensdag 18 maart 2015 moet de zaal besproken worden en er moeten muntjes komen voor de koffie.Teams moeten aangeschreven worden en wie zich het eerst aanmeldt doet mee. Wie te laat of als laatste inschrijft (bij teveel aanmeldingen) doet niet mee. Er kunnen 18 teams meedoen op volgorde van binnenkomst.

De volgende vergadering is maandag 15 december 2014 om 10.30 uur in het Dienstencentrum.

De voorzitter bedankt de aanwezigen en sluit de vergadering.

=================================================================